Marmara Belediyeler Birliği uzmanları tarafından gün boyu verilen
eğitim kapsamında Kurum Kültürü, Kurumsal Aidiyet, Çalışanların Sorumlulukları, Yönetimin sorumlukları Kültürel Değerleri Geliştirme konularında bilgiler verildi.
‘Tek amacımız vatandaşın memnuniyeti’
Eğitim seminerini yakından takip eden Belediye Başkanı Mehmet Kanar, Bir asrı geçen bir hizmet geçmişine sahip olan belediyenin halka en iyi şekilde hizmet sunarak halkın belediyeden memnun ve mutlu ayrılmasının öncelikli amaç olduğuna dikkat çekti. Başkan Kanar, halka daha iyi hizmet için personele verilen eğitimin sürekli hale geleceğini vurguladı.
Başkan Mehmet Kanar, belediyede hem siyaset hem sivil toplum kurumu hem de kamunun harmanlanmış bir yapıda olması gerektiğini ifade etti.
‘Vatandaş memnuniyeti yükseldi’
Kanar, son yapılan bağımsız anketlere göre vatandaşların belediye hizmetlerinden duyduğu memnuniyetin arttığının altını çizerek bu rakamın yüzde 39’dan yüzde 73’e çıktığını söyledi.
Belediyenin bir bütün halinde hizmet odaklı çalışarak, bu memnuniyetin daha da artmasını istediklerini sözlerine ekleyen Belediye Başkanı Mehmet Kanar, “tüm personelimize başarılar diliyorum” dedi.
Editör: Haber Merkezi